7 kwietnia 2014

Trochę konikowo ;)

Siemka!

Weekend nie miną mi najlepiej, ale bywa. Całe szczęście w niedziele pojechałam na konie. Mogłam chociaż na dwie godziny zapomnieć o wszystkich problemach. Kocham to uczucie. W tym tygodniu mamy rekolekcje. Niby fajnie, bo nie ma lekcji, ale za to są zajęcia o zdrowym odżywianiu. Mogło by wyjść z tego coś ciekawego, ale nie wyszło. Przez trzy dni na okrągło będą trąbić żeby jeść 5 posiłków, pić 1,5 l wody i być aktywnym. Co roku to samo. A te zasady chyba każdy już zna.

Zdjęcia tylko w połowie związane z tematem posta - z niedzielnej jazdy :)










Myślałam o dodaniu posta (lub paru) tematycznego, związanego z jeździectwem np. o stroju i sprzęcie jeździeckim, ale nie wiem czy to was zainteresuje. To też powstrzymało mnie do zamieszczenia filmików z jazd.
Piszcie co o tym myślicie :)

Bay ! 


9 komentarzy:

  1. Czyli nic nie przegapiłam, nie idąc na zajęcia. :D
    Ładne zdjęcia ;*
    Jestem za, dodaj filmik bądź inny post tematyczny. ;)
    http://ask.fm/Pooozytywna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam spróbować jazdy konnej :) Moja koleżanka od najmłodszych lat jeździ konno i jest tym zafascynowana :) Z chęcią poczytam coś więcej na ten temat. Pozdrawiam :*

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz pięknego konia ,też bym chciała umieć jeździć i od zawsze mi się marzyło żeby spróbować ;* powinnaś częściej dodawać takie zdjęcia bo są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam konie <3 :)
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie. Zazdroszczę. Sama chciałabym tak pojeździć konno :)
    Mnie taka notka bardzo by zainteresowała :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. :) Sama kiedyś jeździłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam taki post :) Świetne zdjęcia ^^ Ja ostatnio na koniu jeździłam w wakacje (uczyłam się jeździć) i mam całkiem dobre wspomnienia tylko raz sobie spokojnie jeździłam w kółko na koniu aż nagle zaczął galopować (nigdy wcześniej nie galopowałam) i to już fajne nie było... Taki wstrząs teraz mam ;)
    Pozdrawiam serdecznie ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeździłam kiedyś na koniach. Jedne z najpiekniejszych zwierząt na ziemi. Mam nawet przepiękną sesje na koniu w sukni takiej jakby ślubnej. Bardzo zazdroszcze Ci tego że jeździsz :)
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak tak to daj znac u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. również jeżdżę konno :) czekam na wiecej takich postów + obserwóję :)

    http://myvskuuur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje że zostawiasz ślad ♥
Zostaw link to chętnie odwiedzę Twojego bloga.
Weryfikacja obrazkowa włączona.