27 września 2014

Pancakes ♥



Cześć! ♥


Dziś przychodzę do wasz przepisem na jedną z moich ulubionych przekąsek - pancakes. Ich przygotowanie zajmuję chwilę, a smakują po prostu cudownie. W oryginale (tz. w Stanach) powinny być z maślanką, ale ja wolę wersję z mlekiem (może dlatego, że maślanki nigdy nie ma w mojej lodówce?). Powinno się je także podawać z syropem klonowym, ale ja wolę cukier puder, dżem truskawkowy lub Nutellę (może dlatego, że syropu klonowego nigdy nie ma w moim domu?). W sumie są tak dobre, że można je jeść z czymkolwiek albo nawet suche, a i tak będą pyszne. Z resztą spróbujcie sami :) 




Składniki:

2 jajka
2 szklanki mąki
1,5 szklanki mleka
75g rozpuszczonego masła
3 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 szklanki cukru
szczypta soli

Sposób wykonania:

Ubijć pianę z białek na sztywno (do białek dodać szczyptę soli) , dodać cukier, potem żółtka. Wymieszać proszek do pieczenia z mąką i wsypać po łyżce. Na koniec dodać mleko i masło. Smażyć na małej ilości masła lub oleju. Przewróć na drugą stronę dopiero gdy na wierzchu pojawią się takie bąbelki. Drugą stroną smażyć około 30 sekund. 
I to wszystko, smacznego :)


Gdzie można mnie znaleźć?



22 komentarze:

  1. Pycha :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zachęcająco.
    Na pewno wykorzystam ten przepis :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wykonam ,wygląda pysznie i mam nadzieję że tak smakuje :)
    http://sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie to wygląda :) Chyba wiem co zrobię sobie jutro na śniadanie :D

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo właśnie niedawno zastanawiałam się nad tym czy je zrobić, dzięki za przepis :)

    sarabrych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba już wiem jak będzie wyglądało jutro moje śniadanie. Użyję twojego przepisu! :)
    Możesz częściej dodawać takie posty, bo wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie wychodzą mi takie, dlatego wolę tradycyjne haha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio robiłam, ale i tak nie wyszły.
    Twoje są idelane! :)
    Poproszę jutro mamę, aby skorzystała z twojego przepisu, może nam się uda zrobić chociaż troszeczkę podobne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają cudownie! Uwielbiam tego typu rzeczy. Już trochę za późno na jedzenie, ale..

    Dodałam blog do obserwowanych.
    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, dzięki za przepis :) parę lat temu jadłam w Budapeszcie i się w nich zakochałam, ale niestety nie mam takich talentów kulinarnych. Ale co tam, może przemogę się i spróbuję :) Kasia

    blog-of-2-best-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm, wyglądają pysznie ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam pancakes!
    musze sobie zrobić, dawno nie jadłam :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pyszności. Ślinka leci na sam widok. :) muszę takie zrobić.

    http://gooddaybym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę sobie dzisiaj takie zrobić !
    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie ! ♥
    matiswiat.blogspot.com + organizuję mały konkurs gdzie wygraną jest bon na 100$ do sheinside ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ mi smaka teraz narobiłaś! :)) Uwielbiam pancakes'y ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skorzystam z przepisu! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mi teraz smaka narobiłaś,w wolnej chwili postaram się skorzystać z przepisu ♥

    http://oktaviaandoktavia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja znam troche inny przepis na pancakesy, ale pewnie wykorzystam rowniez ten dla porownania ;)

    Pozdrawiam,Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje że zostawiasz ślad ♥
Zostaw link to chętnie odwiedzę Twojego bloga.
Weryfikacja obrazkowa włączona.