1 września 2015

back to school


Pewnie wszyscy zdążyli już zauważyć, że jeden z najlepszych okresów w naszym życiu właśnie dobiegł końca. Jak wiadomo, każdy koniec jest nowym początkiem , w tym wypadku jest to początek roku szkolnego. Początki są zawsze najtrudniejsze. Trzeba się przestawić na wczesne wstawanie i zmobilizować do działania. Dodatkowo jeśli zaczynamy naukę w nowej szkole kolejnym problemem może się okazać nie zbyt dobra znajomość budynku i ludzi.Ale na wszystko jest sposób. Trzeba być otwartym na nowe znajomości i pamiętać o dobrej organizacji. Dlatego ja w tym roku zaopatrzyłam się w kalendarz szkolny, w którym mam zamiar zapisywać wszystko. Kupiłam też tradycyjnie zeszyty A5 różnych grubości, każdy w innej okładce by mi się nie myliły i dwa zeszyty A4. Jest ich chyba trochę więcej niż potrzebuję, ale zawsze mieć lepiej coś w zapasie. No i piórnik. Chciałam żeby nie tylko był pojemy ale również żeby zmieścił się do niego telefon. Muszę jeszcze zaopatrzyć się tylko w różnokolorowe samoprzylepne karteczki. i to będzie już wszystko. A więc witaj nowy roku szkolny! Damy radę, w końcu do wakacji zostało "tylko" 296 dni!










Przy okazji chcę was poinformować o nowej akcji Shein : "Be Shein's Fashion BuyerNie musicie mieć bloga, ani współpracy aby dostawać ubrania zupełnie za darmo! Wystarczy,że dodasz swojego zdjęcia w stylizacji modowej lub też modowe zdjęcia z sieci, które Was inspirują i później zbierać głosy. Najlepiej aby zdjęcie pokazywało ubiór z przodu i z tyłu.
Dzięki temu można otrzymać karty podarunkowe i punkty, a potem wymieniać je na ubrania. Myślę, że to naprawdę ciekawy pomysł :)


Gdzie można mnie znaleźć?

ASK     INSTAGRAM


18 komentarzy:

  1. Super sie przygotowałaś do szkoły, zeszyty super ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nowej szkole! ;) ja też zaopatrzyłam się w kalendarz szkolny, haha :D
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zeszyty, kilka mam identycznych ;)
    Powodzenia w nowym roku szkolnym! :D
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piórnik :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam takie zeszyty z napisem Chemia, Fizyka :D
    pozdrawiam ;)
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zeszyty i rzeczy do szkoły! :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ten cudowny zeszyt z aparatem :)
    powodzenia w szkole ;*
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny piórnik! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne rzeczy do szkoły, coraz bardziej zaczynam za nia tesknic ;) super ta akcja shein ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny piórnik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny piórnik :) Jest już drugi tydzień szkoły, ale ja jeszcze nie mogę się do tego przyzwyczaić :/
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. racja, początki są najtrudniejsze, ale potem już idzie z górki:)
    pozdrawiam cieplutko, zajrzyj do mnie jeśli będziesz miała chwilkę - http://patrycjablog904.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje że zostawiasz ślad ♥
Zostaw link to chętnie odwiedzę Twojego bloga.
Weryfikacja obrazkowa włączona.